میخواهم پرواز را بیاموزم

پرواز با بالهای شکسته

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ب.ظ

خواننده موردعلاقه ی من توی هیپ هاپی های ایرانی علی سورناست؛
یه جمله داره که شاید بشه گفت تنهایی سنگین وزن تر از همه ی جملاتشه!
میگه:
"محدودیت دیدته، نه کشور نه دینته، نه کل سرزمینته!"
و من از امروز میخوام دیدم رو از جلوی چشمام کنار بزنم.
دلیلش رو نمیدونم ولی شاهین کلانتری اصرار زیادی به وبلاگ نویسی داره.
پس من هم تصمیم گرفتم بنویسم،
حتی اگه ندونم چی باید بنویسم؟
شاید با همین نوشتن، پرنده وجودم بتونه پرواز کنه؟!
  • Mahi

نظرات  (۲)

  • کلمنتاین ‌‌
  • نوشتن واسه من باعث تعهد میشه. چون بقیه هم میخوننش باعث میشه بیشتر بشون پایبند باشم. البته نه تعصب
    پاسخ:
    مسکن خوبی هم هست
  • علیرضا لطیفی
  • سلام ، کامنتتون رو تو صفحه شاهین کلانتری دیدم و به وبلاگتون اومدم . من هم مثل شما چند سالی نوشتن رو فراموش کرده بودم ولی حالا میبینم باید جدی بگیرمش . من هم مثل شما اول راهم و به زودی وبسایتم آماده میشه . بیشتر بنویسید ، نوشته هاتون رو دنبال میکنم .
    در مورد سورنا هم اینو بگم که حرف نداره :)  |  موفق و پیروز باشید .
    پاسخ:
    دلیل اینکه تصمیم گرفتم وبلاگ داشته باشم هم همین بود که نوشته هام رو دنبال کنم.
    و درباره سورنا هم که شکی درش نیست😃
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی