میخواهم پرواز را بیاموزم

عمل کن دیگر

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

یکی میگفت من برنامه ریزی بلد نیستم،

دوست گلم، مشکل برنامه ریزی نیست! مشکل عمل به آن است!

امشب هم طبق معمول آمدم بخوابم یادم افتاد ای داد بیداد:

فلان کار و بهمان کار را که میخواستم انجام دهم، انجام ندادم.

تو بگو چه کنم؟

یکی از همین پلنرها (به همین شدت هم گلکسی) خریدم،

شب به شب (حتی همین چند دقیقه پیش) مینویسم که دختر جان:

فلان کار و بهمان کار را انجام بده.

بعد شب فردا که میشود تازه یادم میفتد «میگما مَ چرا پلنرمو چک نکردم اصن؟»

خیلی خب، ماهی فتوا میدهد:

«مشکل برنامه ریزی نیست! مشکل عمل به آن است!»


پ.ن: چرا من هرشب عزا میگیرم که صبح چه بنویسم (صفحات صبحگاهی)

چرا هنوز انقدر برام سخته نوشتن اول صبح؟

  • Mahi

نظرات  (۱)

  • علیرضا لطیفی
  • من هم مثل شما با نوشتن صفحات صبحگاهی کمی مشکل داشتم . به نظرم بایدی نیست که ۳ صفحه نوشته بشه ، فقط همین حد که حس خوب هر روز نوشتن رو داشته باشیم کافیه .
    ما هر روز شاید موضوعی برای نوشتن نداشته باشیم . نوشتن صفحات صبحگاهی بهمون یادآوری می کنند که نویسنده ایم و چه اهدافی داریم .
    پاسخ:
    منم اکثرا کمتر از سه صفحه مینویسم ولی خودمو مجبور میکنم در حد اون مقداری که ننوشتم یه شعر انتخاب کنم و بنویسم، اینجوری بیشتر هم شعر میخونم و واژه ها و آرایه های بیشتری تو زندگیم وارد میشه... بنظر خودم که روش خوبیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی