میخواهم پرواز را بیاموزم

هیچی!

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ب.ظ

هیچوقت هیچوقت هیچوقت

یک متن را در ذهنتان ننویسید!

قلم و کاغذ نیست؟

خدا بدهد برکت گوشی که هست!

دو سه ساعت وقت گذاشته بودم موضوعی جذاب و متنی جالب در ذهنم نوشته بودم ولی حالا واقعا یادم نیست...!؟

اصلا چرا باید هر روز حرفی برای زدن داشته باشم؟

حرفی ندارم، خداحافظ!


پ.ن: کتاب دزیره را بخوانید، هرچند هنوز اولش هستم و هیچوقت هم قصه های عاشقانه را دوست نداشتم و با ادبیات کلاسیک هم خیلی مچ نیستم اما حس میکنم جالب است! تمام شد کامل راجبش مینویسم 🙃

  • Mahi

نظرات  (۱)

  • علیرضا لطیفی
  • منم دوران نوجوانی میرفتم نون بگیرم تو مسیر یه چیزایی میومد تو ذهنم تند تند تکرار می کردم که یادم نره تا برسم خونه بنویسمش :))

    پاسخ:
    اره ادم وقتی چیزی میرسه به ذهنش باید فوری بنویسه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی