میخواهم پرواز را بیاموزم

هنوز توی تنهاییام غرقم...

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ب.ظ
سفر کردن چیز جالبه.
با آدمای جدید آشنا میشی،
جاهای جدید رو میبینی،
چیزای جدید یاد میگیری،
شاید موقعیت های جدیدی برات فراهم شه...
خلاصه چیز خوبیه فقط...
من سفر خانوادگی رو دوست ندارم!
چرا نمیشه یه دختر 19 ساله تنهایی سفر کنه؟
کسی ایده ای داره؟

پ.ن: دیروز انقدر پریشون بودم که بعد از ساعتها فکر کردن هم نتونستم چیزی بنویسم.
امروز هم چیزی ندارم واسه گفتن،
ذهنم ناآرومه،
خستس،
دلم خیلی تغیرات میخواد که امکانش نیست.
کاش فقط یه همدم داشتم،
یکی که بشه باهاش حرف زد...😔
  • Mahi

نظرات  (۴)

دختر 19 ساله مسافرت تنهایی!!! معمولا پدر و مادر ها اجازه نمیدن (: حقم دارن خب. امیدوارم یه همدم هم پیدا کنی کسی رو نداشته باشی که باهاش حرف بزنی خیلی سخته خیلی ):
پاسخ:
همه یه جوری راجبش حرف میزنن انگار یه بیماریه! خب اشکالش چیه؟
اشکالی نداره (: ولی خب پدر و مادر نگران فرزندشون میشن همیشه تو فکر اینن که نکنه یه اتفاقی برا بچم بیوفته (: سفر با خانواده چه مشکلی داره ؟؟!!!
پاسخ:
بحث نگرانی نیست، مشکل حذف مردمه!!
من دوست دارم تنها بودن و استقلال رو تجربه کنم، چه ایرادی داره خب؟
درسته هر کسی حق آزادی و استقلال داره ولی خب تو این کشور از این خبرا نیست ((:
پاسخ:
آره فقط چون دخترم نمیتونم تنها زندگی کنم، تنها برم سفر، تنها بعد از غروب بیرون باشم، حتی گاهی نمیتونم روز روشن تنها برم جای خاصی، و هزار تا چیز دیگه
کلا باید قبول کنم که سایه ی مرد باید رو سرم باشه؟
  • علیرضا لطیفی
  • بنظرم سفر کردن بهترین روش ممکن برای سپری کردن زمانه .
    حق میدم بهت ، زندگی تو این کشور سخته واقعا !‌برای شما دختر ها سخت تر ... !
    حق بده به پدر و مادرت‌! نه که تنهایی سفر کردنت کار اشتباهی باشه ... تو این کشور مورد پذیرش جامعه نیست و نمیتونی از سفرت اونطور که باید لذت ببری و در حین سفر از رفتار و نوع حرف زدن مردم باهات بیشتر دلت میگیره ، باور کن.
    به امید روزهای بهتر : )


    پاسخ:
    روزهای بهتر فراری شدن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی